Czy rebranding marki czyli odświeżenie wizerunku marki w każdym przypadku znaczy totalną rewolucję. Odświeżenie marki jest jak to można zwykle patrząc procesem złożonym, jednak lifting wizerunku nie w każdej chwili musi oznaczać rewolucji. Niewątpliwie niekiedy całkowitemu odświeżeniu może wymagać cała nowa marka, lifting wizerunku (lifting logo) ma możliwość przeprowadzać stopniowo. Lifting logo może być przeprowadzony jako pierwszy stopień. Odświeżenie marki można przeprowadzać wieloetapowo wszystko od zasobności budżetu. Inwestycja w rebranding marki to z całą pewnością nie małe wydatki. Rebranding marki to zupełnie inaczej proces zmiany postrzegania marki przez edycję elementów jej komunikacji. Odświeżenie marki (nowe logo marki) w zdecydowanej większości przypadków wiąże ze zmianą nazwy firmy lub produktu, rebranding wizerunku i skuteczny lifting logo. Odświeżenie marki w znaczącej liczbie przypadków jest to spowodowane repozycjonowaniem produktu albo rozpoczęciem współpracy z innymi firmami. W przypadku grę wchodzi też odświeżenie logo czyli lifting logo i odświeżenie przestarzałego wizerunku firmy.